Alles over Douglas

Datum: januari 18, 2022
Categorie: Blog

Samenvatting Artikel

Ben jij benieuwd hoe Douglas is ontstaan? Het grote succes van deze beauty retailer is geen toeval. Zo hebben kwaliteit, competentie en een sterke klantenbinding Douglas tot Europees marktleider in de parfumeriebranche gemaakt. In wel meer dan 1.000 parfumeries in binnen- en buitenland zorgen de medewerkers van Douglas ervoor dat de wensen van hun klanten vervuld worden.

Of je nu op zoek bent naar het lekkerste luchtje, stijlvolle make-up, haarproducten zoekt of juist je gezicht wilt verzorgen, bij Douglas zal je altijd snel vinden wat je zoekt. Ook log je online eenvoudig in bij ‘Mijn Douglas’ om te zien hoeveel punten je gespaard hebt. In dit artikel kom je alles te weten over Douglas. Ben jij al nieuwsgierig geworden? Lees dan snel verder.

De geschiedenis van Douglas

Hoe is deze succesvolle parfumerie eigenlijk ontstaan? Deze beauty giant is ontstaan in 1821. In dit jaar begon de Schotse zeepzieder John Sharp Douglas een eigen zeepfabriek in Hamburg. De eerste parfumerie werd in 1910 in Hamburg geopend. Douglas staat bekend als de meest toonaangevende beauty retailer in de Europese beautybranche. De parfumerie beschikt over ruim 2.400 winkels en heeft een groot aantal online webwinkels in wel 24 Europese landen. Ze behaalde een omzet van 3,3 miljard euro in 2017/2018. 

Het assortiment beschikt over meer dan 50.000 producten van wel meer dan 650 merken waaronder parfum, huidverzorging, cosmetica, accessoires en voedingssupplementen. Ook beschikken ze over één van de grootste loyaliteitsprogramma’s van Europa en hebben ze meer dan 40 miljoen kaarthouders. Met zowel fysieke winkels als online webshops, is Douglas één van de koplopers op het gebied van parfumerie.

Persoonlijke beautycard

Heti s ook mogelijk om je eigen Douglas card te activeren. Neem je deel aan het ‘Mijn Douglas programma’ dan wordt winkelen nog leuker dan het al was. Bij elke aankoop zal je namelijk waardevolle Beauty Points sparen. Deze punten wissel je meteen in en op een eenvoudige wijze voor korting op jouw bestelling. Er zijn nog veel meer voordelen aan een persoonlijke beautycard. Een paar voorbeelden zijn:

– Je spaart Beauty Points: Bij elke euro die je besteedt, ontvang je 5 Beauty Points.

– Je kunt je Beautypoints eenvoudig inwisselen: Jouw Beauty Points zijn meteen in te wisselen in de webshop voor korting op jouw gewenste beauty product.

– Verjaardagscadeau: Ben je jarig? Dan ontvang je 5 euro korting op je verjaardag.

– Beauty tips: Je ontvangt beauty tips die geheel zijn afgestemd op jouw persoonlijke voorkeuren.

Zoals je kunt zien, hebben ze dan ook een vrij uitgebreid loyaliteitsprogramma voor haar klanten met aantrekkelijke voordelen.

Ga jij ook een kijkje nemen in de winkel of webshop?

Recente blog's
Waarom Niche Parfums de Nieuwe Must-Have Luxe zijn
Wat kom ik tekort bij Haaruitval?
De leukste parfum voor Valentijnsdag
Alles over Eau de Parfum
De wondere wereld van de zoete parfum
Alles over Eau de Toilette
Alles over parfumerie
Parfum met achteraf betalen
Eau de Cologne
Alles over ICI Paris
Winkels voor parfumerie
Hoe wordt parfum gemaakt?
De geschiedenis van parfum
Welk luchtje past bij mij?
10 lekkerste parfums voor Moederdag
Moederdag cadeau ideeën
De beste make-up producten? Je vindt ze hier!
Clean beauty: de mooiste natuurlijke producten voor je huid
Top 10 herengeuren
Top 10 damesgeuren
Alles over Douglas uitgelichte afbeelding 02

"Bekijk en koop je schoonheidsartikelen online."